Ceny uvedené v e-shopu platí pouze pro objednávky provedené přes e-shop.
!!! NEPŘIJÍMÁME PLATEBNÍ KARTY !!!
"Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin."
SKLADOVÁ DOSTUPNOST:
Zboží inzerované skladem zasíláme většinou hned nebo do 2. pracovního dne od objednání v závislosti na hodině přijetí objednávky a vytíženosti expedice.
Zboží inzerovaného skladem u dodavatele - zboží je většinou dodáváno do 3-7 dní. Při momentálně delší dostupnosti vás budeme informovat.
Zboží z výprodeje - nemusí být již aktuální, o přesném množství kusů ve výprodeji Vás budeme informovat
Nepřevzetí zásilky
Každá objednávka je podle platných zákonů České republiky závazná. Nepřevzetí zásilky není odstoupení od smlouvy ve 14denní lhůtě. Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, bude požadováno uhrazení veškerých vzniklých nákladů na vrácení zboží. Aktuální výši nákladů naleznete níže. Upozorňujeme, že veškeré nesplacené pohledávky (neuhrazené smluvní pokuty), budou postoupeny odpovědné společnosti k vymáhání včetně všech nákladů s tím spojených. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami.
Na základě špatných zkušeností s některými zákazníky jsme nuceni zavést pravidla jako jiné obchody. Podle platných zákonů ČR je dodavatel SEZAM CHRUDIM, s.r.o., www.sezam-chrudim.cz oprávněn účtovat skutečně vzniklé náklady na odeslání zásilky konečnému zákazníkovi. S okamžitou účinností začínáme na tomto právu trvat a náklady budou vždy vymáhány nejprve upomínkou. Pokud pohledávka nebude uhrazena, budeme muset podstoupit další kroky, včetně soudních a exekučních. Tyto náklady vždy jdou k tíži dlužníka a můžou se vyšplhat až do desetitisíců. Níže uvádíme orientační náklady. Skutečně vzniklé náklady budou vždy vyúčtovány.
Současné náklady:
- poštovné - 135 Kč bez DPH - cesta ke kupujícímu / i když byla objednávka vyšší než 4.000 bez DPH a dopravné bylo "zdarma" = dotované námi
- poštovné - 105 Kč bez DPH - vrácení nepřevzetého balíků od přepravní společnosti do sídla firmy SEZAM CHRUDIM
POŠTOVNÉ, BALNÉ, PLATBA ZA ZBOŽÍ
Objednané zboží zasíláme na dobírku. V případě objednávky do 4000,- bez DPH účtujeme dopravné ve výši 1,- Kč bez DPH. U objednávek nad 4000,- bez DPH a do 30kg je dopravné zdarma.
Zboží je možno platit po domluvě předem - v tomto případě dopravné do objednávky do 4000,-- bez DPH účtujeme 105 Kč bez DPH, u objednávek nad 4000,--- bez DPH a do 30kg je zdarma.
Zboží, které je neskladné a přesto se vejde ve větším množství do 30kg (př. poštovní schránky, profily, kolejnice, šatní tyče a další ) se účtuje dopravné 230 Kč za balík a zasíláme firmou TOPTRANS.
více na www.dpdcz.cz/cs/
EXPEDICE A DOPRAVA ZBOŽÍ
Je-li zboží skladem, je expedováno maximálně do 3 pracovních dnů, obvykle obratem. V případě dlouhodobé nedostupnosti některého objednaného zboží vás budeme kontaktovat a dohodneme se na termínu a způsobu dodání.
Zásilky rozesíláme prostřednictvím přepravní služby DPD a TOP TRANS pro nadměrné zásilky.
Dodací lhůty:
DPD - od odeslání do 24 hodin
TOP TRANS - od odeslání do 24-48 hodin
Zboží přesahující 1,5 m a zboží těžší než 30kg, které nejde poslat na více částí (příklad. těžký trezor) se řídí dle ceníku fy TOP TRANS. Cena dopravy se řeší individuálně.
DVEŘE NEZASÍLÁME - POUZE OSOBNÍ ODBĚR
Za případné zdržení na straně dopravce nemůžeme nést žádnou odpovědnost.
Pozn.: Při nepřítomnosti kupujícího na adrese doručení přepravní firma DPD nezanechává oznámení o doručení (jako Česká pošta). Řidiči této služby volají buď předem nebo jsou se ochotni domluvit na jiném termínu nebo místě. Při neoprávněném odmítnutí zásilky a vrácení zboží hradí náklady na dopravu kupující. Při nezastižení opakuje přepravní služba doručení následující den.
Doprava a platba do zahraničí
platba předem na účet - přepravní společnost neumí vybírat dobírku v cizí měně
cena dopravného - individuálně - záleží na váze zásilky a vzdálenosti odběratele
doba dodání - cca 3 dny od odeslaní zásilky
Rozdělení zásilky v případě nekompletnosti (na žádost)
Objednávky jsou vždy zasílány jako komplet. V případě rozdělení objednávky na žádost a zaslání některého zboží dříve, je účtováno dopravné každého balíku navíc.
DOPRAVA DO ZAHRANIČÍ
dopravné je kalkulováno individuálně dle váhy balíku, cenu zašleme mailem
ZÁRUKA A REKLAMACE
Zboží zakoupené u nás je samozřejmě možné reklamovat. Pokud se Vám dostalo nebo dostane do rukou jakkoli poškozené zboží či se Vám zboží poškodí v záruční době, zašlete prosím zboží zpět na níže uvedenou adresu spolu s popisem vady. Podmínky pro reklamaci zboží jsou uvedeny dále.
ZÁRUČNÍ DOBA ZBOŽÍ
Délka záruky na zboží prodávané u nás konečnému spotřebiteli (rozumí se fyzická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání) je 24 měsíců dle občasnského zákonníku. Délka záruky pro firmy nebo osoby nakupující na IČO je záruka 12 měsíců. Tato doba začíná běžet dnem prodeje zboží a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. V případě výměny platí nová záruční doba.
NÁROK NA UPLATNĚNÍ ZÁRUKY
Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:
- vypršela-li u reklamovaného zboží dnem převzetí do opravy záruční doba
- poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutné řešit přímo s dopravcem)
- používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svoji teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy běžnému prostředí
- zanedbáním péče o zboží
- hrubým zacházením
- mechanickým poškozením
- neodbornou montáží
- mechanickým zásahem nebo neodbornou opravou
- použitím jiných než doporučených čistících přípravků
- zboží bylo poškozeno živelnými pohromami (ohněm, vodou, bleskem)
- záruka se nevztahuje na poškození (opotřebení) zboží používáním
Zrušení objednávky ze strany prodávajícího
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v následujících případech: a) objednané zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo je dlouhodobě nedostupné b) cena zboží se výrazným způsobem změnila nebo byla chybně stanovena (např. vypočtená cena po slevě neodpovídá matematické logice, apod.). V případě, že kupující již zaplatil část nebo celou kupní cenu, bude mu tato vrácena v hotovosti nebo převodem na jeho účet v nejkratším možném termínu.
Upozornění
Při přebírání zásilky prosím věnujte mimořádnou pozornost při kontrole vnějšku balení.
Zejména stavu ochranné pásky a veškerým, i drobným porušením a trhlinám, obzvláště pak průrazům kartonu a deformacím rohu balíku.
Tyto příznaky mohou znamenat neopatrné zacházení s balíkem během přepravy a tím i možný vznik škody na zboží uvnitř balení.
Pokud narazíte při kontrole na jakýkoli zmíněný či podobný ukazatel toho, že došlo k neoprávněnému vniknutí do zásilky, či možnému poškození během přepravy, oznamte tuto skutečnost před potvrzením přepravního listu řidiči. Trvejte na sepsání reklamačního protokolu, event. potvrzeném záznamu o stavu v jakém byl balík doručen a o případných dalších poškozeních. Tímto jednáním zajistíte snazší rešení případné pozdější reklamace a minimalizujete vznik možných škod.
REKLAMACE VYŘIZUJE
SEZAM Chrudim, s.r.o.
Pardubická 176, 537 01 Chrudim
Tel. + Fax: +420 469 632 974,975
Tel.: +420 469 631 305
E-mail: velkoobchod@sezam-chrudim.cz
V případě neoprávněné reklamace bude prodávající účtovat veškeré náklady spojené s opravou a testováním. Prodávající si vyhrazuje právo nahradit vadné a neopravitelné zboží za jiné, obdobné, se srovnatelnými technickými parametry.
REKLAMAČNÍ ŘÁD
Reklamace
Reklamace zboží bude vyřízena dle zákona do 30 dnů od obdržení reklamovaného zboží spolu s fakturou, na kterou uveďte co reklamujete. Zákazník bude emailem informován o přijetí zboží k reklamaci. Po vyřízení bude opět informován emailem, jak reklamace dopadla.
Zboží k reklamaci zasílejte čisté. Zabalte do vhodného obalu. Dopravce neručí za špatně zabalené zásilky a výrobce neuzná záruku u zboží poškozeného při přepravě.
Postup při výměně zboží
Ofoťte fakturu nebo přiložte dopis a napište své jméno,adresu, kontakt, číslo objednávky a Váš požadavek na výměnu.
ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
Konečný spotřebitel (rozumí se fyzická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání) má právo do 14 dnů od převzetí zboží na jeho vrácení bez udání důvodu. Zboží musí být vráceno v nepoškozeném stavu, bez známek jákéhokoliv užívání a s veškerými visačkami, návody apod. a v originálním nepošozeném obalu. Zároveň musí být přiložena faktura a na ní uvedeno číslo účtu kam se bude zasílat vrácená částka.
Na vrácení peněz má prodávající 30 dní od doručení zásilky. V případě připsání na účet je to zpravidla do 14 dní.
Po doručení vráceného zboží (odstoupení od kupní smlouvy) prodávajícímu, bude kupujícímu zaslána částka odpovídající ceně za zaplacené zboží.
Zboží, které vracíte zpět NEZASÍLEJTE NA DOBÍRKU. Takto došlá zásilka nebude přijata.
Zboží zasílá na vlastní náklady kupující.
Práva a povinnosti prodávajícího
Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku a odeslat objednané zboží na uvedenou dodací adresu. Nedílnou součástí zásilky je i faktura na zakoupené zboží.
Veškeré osobní údaje poskytnuté při registraci jsou důvěrné a nelze je využít k jiným účelům. Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně nesplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.
Prodávající má právo na odstoupení od kupní smlouvy (závazné objednávky) v případě, že není zboží skladem a nedohodne se s kupujícím na jiné objednávce.
Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro vrácení zboží se počítá od soboty včetně).
Odstoupení od smlouvy musí být doručeno ve lhůtě, nestačí tedy jeho zaslání v poslední den lhůty. Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na velkoobchod@sezam-chrudim.cz
Množstevní reklamace a správnost dodávky
Zboží si po převzetí pečlivě zkontrolujte a to zejména kompletnost objednávky a správnost zaslaného zboží s objednávkou.
Na reklamace tohoto typu nebude po 3 dnech od doručení brán zřetel a případné výměny se budou řešit dle dohody.
Obal není nutný
Obal není předmětem koupě ani součástí koupené věci. I přesto má SEZAM-CHRUDIM.CZ právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Tyto náklady jsou vždy individuálně posouzeny a jako takové jsou poté zákazníkovi naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží.
Informace o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů podle § 14 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Případné spory mezi SEZAM Chrudim, s.r.o. a kupujícím lze řešit také mimosoudní cestou. V takovém případě kupující – spotřebitel může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je například Česká obchodní inspekce či spor řešit on-line prostřednictvím k tomu určené ODR platformy. Více informací o mimosoudním řešení sporů naleznete zde. Než-li bude přistoupeno k mimosoudnímu řešení sporu, pak SEZAM Chrudim, doporučuje kupujícímu nejdříve využít kontakt na SEZAM Chrudim pro vyřešení nastalé situace.
GARANCE NEJNIŽŠÍ CENY
Na vybrané produkty chceme zákazníkům nabídnout nejnižší cenu na českém trhu.. V praxi to znamená, že pokud jste nějaké námi nabízené zboží našli u konkurence levněji, pokusíme se vám toto zboží za stejnou cenu jako konkurence nabídnout a přidáme malý dárek.
Návod jak uplatnit cenovou garanci:
- Ověření před objednávkou - pokud si nejste jisti, jestli se podmínky cenové garance vztahují na zboží, které si chcete koupit, kontaktujte nás a sdělte nám bližší informace o zboží (tj. typ zboží, konkurenční nižší cenu, prodejce). Tyto informace ověříme a následně se vám pokusíme nabídnout stejné podmínky.
- Uplatnění v okamžiku odesílání objednávky - pokud si zboží u nás již objednáváte, nezapomeňte prosím do poznámky v samotném závěru procesu objednávání uvést informaci s požadavkem na uplatnění cenové garance. Před naším potvrzením objednávky zašleme k potvrzení námi nabídnuté podmínky.
Podmínky pro uplatnění programu Cenové garance:
- zákazník musí přesně identifikovat konkurenční obchod, kde je uvedené zboží nabízené levněji (odkaz na konkrétní zboží)
- musí se jednat o typově zcela shodné zboží (tzn. například dveřního kování musí být ze stejného materiálu a od stejného výrobce. Nesmí se jednat poškozené zboží např. ve výprodeji nebo bazaru. atd.)
- musí se jednat o funkční obchod s jasně identifikovatelným provozovatelem a standardními podmínkami (velmi časté jsou případy, kdy "obchodník" zboží vůbec nemá nebo nabízí velmi dlouhé dodací lhůty, např. přes 14 dní)
- v případě objednávky více položek zboží lze cenovou garanci uplatňovat pouze na položku (položky) z jednoho obchodu - není možné uplatňovat nižší cenu na každou položku zvlášt, tj. každou položku v jiném obchodu.
- odkaz na obchodníka musí být uvedený v poznámce u objednávky nebo oznámen prostřednictvím mailu či telefonátu okamžitě po odeslání objednávky
- program cenové garance se nevztahuje na kusový výprodej zbytkového sortimentu konkurence
Reklamační formulář ke stažení
https://sezam.cezar-shop.cz/file/page/reklamacni_formular.xls